maanantai 9. kesäkuuta 2008

Suomi, Suomi, missä on se Suomi?

Apua! EM-kisat alkoivat, enkä ole vielä ehtinyt mukaan. Joku suosikkimaa pitäis valita, kun se ei sattuneesta syystä voi olla Suomi. Ranska? Saksa? Italia? (Miksei se koskaan voi olla Suomi!!!)

Iloisia uutisia on parikin. Usko kameran löytymiseen on palannut henkiin, kun olen saanut asiaan apua täältä ja muualta. En muuten osannut odottaa, että blogittaminen on tälläkin tavalla antoisaa! Lisäksi tänä aamuna töissä kävi niin, että eräs yhteistyökollega soitti minulle kehuakseen toimintaani läpikotaisin. Niisk. No, hän on itse reilu vuosi sitten kouluttanut minua toimimaan niin kuin olin nyt menestyksekkäästi toiminut. Mutta silti, tuntui kivalta. Lisäksi kuulin, että eräs ystäväni on aloittanut työt aivan kotini vieressä ja toinen ystävä aloittaa työt oman työpaikkani naapurissa. Jospa sen jälkeen ehdittäisiin tapaamaan edes vähän useammin. Edes vähän useammin. Aika kuluu vaan niin kauhean nopeasti ja nytkin kello on jo vaikka mitä.

Viime päivinä olen tullut siihen tulokseen, että minun pitäisi nukkua enemmän ja roikkua netissä vähemmän. Heh.

Ei kommentteja: