tiistai 24. kesäkuuta 2008

I almost got it

Olen työstänyt kameran ostoa nyt muutamia päiviä. Tänään minun piti enää mennä hakemaan oikean värinen laite liikkeestä. Liikkeessä kuitenkin huomasin, että kyseinen kapine ei istukaan käsiini, vaan tuntuu hankalalta kuvata. Noo, löysin täysin käsiini sopivan toisen kameran, jota minulle oli niin moni suositellut ja jolla olen aiemmin kuvannutkin. Tästä kamerasta oli kuitenkin useampi malli, joista en tietenkään itse tajunnut mitään. Reipas miesmyyjä (hei, en saanut sätkyä enkä juossut ulos liikkeestä!) osasi kertoa minulle laitteista tavalla, jota minäkin ymmärsin. Tästä hyvästä hänelle pitäisi myöntää jonkin diplomi vähintään. Myyjä sai minut vakuuttumaan erään mallin sopivuudesta itselleni juuri kun kello oli 21.00 ja kauppa sulki oviaan. Siirryin myyntitiskille ja vasta siinä vaiheessa selvisi, että myyjä oli harjoittelija, joka ei tiennyt kyseisen mallin olevan lopussa. Args.

Olin kymmenen minuuttia suljetussa elektroniikkakaupassa neljän myyjän keskellä (painajainen potenssiin viisi ;-) ja lopulta minulle tilattiin kamera Tampereelta. Joudun siis ottamaan vastaan yltäpäältä Tampere-bakteereissa ;-) olevan kameran JA joudun uudestaan menemään sinne hiivatin teknoliikkeeseen niiden nuorten miesmyyjien sekaan. Toivotaan, että saan kameran mielellään tämän viikon aikana, sillä ensi tiistaina lennän maahan, jossa toivottavasti silloin juhlitaan jalkapallon EM-kultaa...

Ei kommentteja: